Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

.....OGULNIE LIPA...NIKT NIEMA DLA MNIE CZASU....I MOZE TO I DOBRZE BO WPADLEM NA GENIJALNY POMYSL ZE ZACZNE SIE UCZYC!!!!!! CZEMU WSZYSYC MOGE MIEC DOBRE OCENY A JA NIE???? PRZECIEZ RODZIMY SIE ROWNI.....WIEC OD DZIS BIORE SIE DO NAUKI ALE ODNOSNIE NAUKI TO W SUMIE JESTEM TROSZKE UZALEZNIONY OD MEGO KOREPETYOTRA MIANOMIWICE JACKA.....KTORY ZAWSZE JAK MNIE NAUCZY TO UMNIEM:] (DZIEX)NO WIEC OD DZIN 2 GODZ. DZIENNIE NA NAUKE MYLSE ZE ZUPELNOSCI NA PACZATEK WYSTARCZY.......TRZEBA POPRAWIC OCENY PUKI SA JESZCZE CHCI :P ALE MYSLE ZE BEDZIE DOBRZE......OD DZIS - NAROD BIERZE SIE DO NAUKI

P.S

NOTKA NIEOBOWIAZUJE AGATKI:]] ONA MA ZAWSZE DLA MNIE CZAS CHYBA....??? BYNAJMNIEJ JA MAM ZAWSZE CZAS DLA NIEJ!!!!!!!!!!!1

POZDRAWIAM:)

swiniak666 : :

linkologia.pl spis.pl
..................godz.23.45 nikogo na gg niema z kim gadac!! pomalu czuje stany krytyczne......czuje ze znowu zaczynam olewac szkole ,przyjaciol,znajomych,moja agatka ma mnie dostc...,niemoge spac niemoge myslec czuje sie dnem ! po co ja tu......? nikt nie ma dla mnie czasu pomalutku wszyscy sie odemnie odwarcaja......? znowu cos zjebalem!!....moje zachowanie no tak "szpanerskie" ......niemam sil pisac !! ......niewiem co robie nie tak ale wiem ze jest cos nie tak.......co? komus zawinilem? komus cos zrobilem? kogos upokorzylem? skkrzywdizlem? niewiem po co ja tym swiecie moze ktos z śp.....chce sie ze mna zamienic.............?   moze jakas kaleka chce byc zdorwa! po co taki swiniak ktory i tak nic dobrego nie zrobi nic dobrego dla swiata niewniesie!! ale ktos za swiniak moglby zrobixc cos pozytecznego!! cos dobrego! wiec moze ktos chce sie zmaienic...........?

 

swiniak666 : :

linkologia.pl spis.pl

no wiec wczorja byly walentynki!! rano wstalem pelni humro "nic mi dzis nie popsuje humoru" wiec wybralem sie z matka na zakupy i wiedzielm !!!! wiedzialem ukradli mi walentynke!!!! ale ok ! kolo 13.30 z 30 min spuzinieniem dotarlem do mojej ukoffanej do mej wybranki zycia!!:p oczywiscie tylko z jakim huj....kwieatkiem i papierowa walentynka ! bo ta pozadna ukradli!! ale moja koffana jest koffana i bardzo wartosciowa iwec wie ze w tym swiecie ni choci o walentynki tylko o milosc!! no wiec po krotkiej rozmowie z tesciowymi roszylismy na miasto:p oczywicie biletow do kina juz niebylo wiec poszlismy na kaloryczne lody:p piekne wyznanie milosci przy swiecach !! nastepnie szwendalismy sie po miescie itp......ale pani z mrowki i tak ma minusa!! i wrescie to o czym marzylem! 3 godz, razem w ciszy i spokoju najpiekniejsze 3h godz, w moim zyciue spedzone a agatka!!!!!! oczywiscie nieobylo by sie bezp rzeskadzania ale poweidzmy ze bylo suuper!! ok 19 wysypalismy sie od agatki "trzeba isc do malwinki" wiec ruszylismu na mcdonaldsa i sie zaczelo"spiewali!!!" ale u malwinki niebylo juz tak milo :/ !! szybkmie sto lat i juz !!

 

podsumowanie!!

najpiekniejsze walentynki w moim zycie z najkochansza osoba w moim zycie!!!!!!!

swiniak666 : :

linkologia.pl spis.pl

ello ludki ! wczoraj jak wiekszosci bawilem sie na koncercie paraliz-a allbo jak kot woli koncercie AGATKI! mojej koffanej agatki ! bylo suuper!!!!!! oczywiscie pirwsi po odnowa bylismy my!! swiniak i agatka!!:p po zakupieniu biletow i klutni z ochroniazem ruszylismy na browarka:d ogulnie bylo swietnie potem przyszly pany i panieny!!!! noi sie rozkrecila impreza!!!! najpierw jakies szmery ! a potem PARALIZ!!!!!!! bylo ekstra !! nic nie bylo mi w stanie popsuc humoru:p!! oczywiscie bawielm sie z moja koffana agatka skakalismy i bylo ekstra!! troche malo miejsca !! mimo ze koncert skonczyl sie kolo 22 to my sie niepodalismy opuszczalismy od nowe ostatni::p!!!! moja najdrozasza agatka postanowiela dac koncert !!!! poszlismy sobie na dol ja agatka marcysia anitka ola madzia i deska! zaczleismy sie wyglupiac i speiwac dostalimy nawet owacje od wokalistow paraliz-a:P :D:D:D: w sumie duzo sie pilem !! a jadenak chcialem sie wyglupiac!!!!!!!!!!!!! wiec zaczlem wywijac moja agatka i tak jakimms dziwnym trafem nagle slysze wybuch smiechy a tam moja agatlka z calym impetem wpadla na rure nosem i ja teraz nosek boli:( przepraszam!!!!! BYLO CZADOWO!!!!!!!!!!! tylko mam watpiliwosci czyj koncert byl lepszy agatki czy paraliza????:P:P

swiniak666 : :

dzis koncert!!  Komentarze (3)
12. lutego 2004 00:11:00
linkologia.pl spis.pl

no wiec dzis paraliz!! je je je je je !! za 17h bede sie baiwc:p mozna powiedziec ze od 7 godz. jestem lepszym czlowiek znalazlem swoj sens zycia:p......mianowicie agatke......:p heh......dobra poweim tyle widze was ryje na paraliz-u!!! bedizmy sie bawic jak na afryce albo lepi......lepij bo z agatka!!!!!!:p musi byc suuper!!!! co prawda idize judasz ale bede dizelny i dam rade nie bede go bil:p heh....czemu nikt nie komentuje mojego bloga cos nie tak:/ dobra dzieciaki ide se spac bo jutro wielki dzin o 16 pirwsza rocznica mija dzien:p a o 19 zaczyna sie baiwc :P jak cos to na kom

swiniak666 : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

piotrekd1 | fitandbeauty | cieplekrajezbusem | anidia | dragonfly | Mailing